Khamis, September 13, 2007

Salam Ramadhan...

waaa... pejam-celik, pejam-celik dah bulan posa balik semula kan? (^^).. kejap jerk masa berlalu... pastu nanti sedar2 dah masuk tahun baru.. then umur pun bertambah la lagik satu huhuhuhu...

erm.. actually thn nie aku dpt rasakan kitorng akan menyambut puasa dan raya dengan lebih meriah (mak ngah boleh rasa tau (^^!!).... ).. heheh

aku dah siapkan sarung kusyen untuk mak sebulan sebelum posa lagik.. aku dah habis cat bilik adik.. ruang makan dan ruang tv (ruang depan tunggu uda balik next week. baru sambung cat)..

aku dah siap tempah baju raya kitorng awal2 lagik.. dan harap2 bulan ramadhan nie aku lebih banyak masa untuk diri aku..

oklah.. Selamat berpuasa untuk semua!!! (^_^) Semoga Ramadhan kali ini lebih makna buat kiter dan memberi lebih banyak peluang untuk kiter beribadah kepada-Nya.. ~Amin



Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...