Khamis, September 27, 2007

Biler Dah Terlalu Asyik...

Sabtu lepas, kitorng pegi amik uda kat KLIA.. dier balik ngan kak eta. oleh kerana aku ingat kak eta nak naik keta saing kitorng.. so aku pesan kat emi, bawak keta asing.. spy dier boleh bawak epit, ikut sekalik.. jemput uda kat sana...

So dlm pkl 4 camtue.. emi dah gerak dulu..amik epit kat shah alam.. aku ngan radie gerak kendian.. kitorng gerak lepas asar.. kengkonon tau jalan.. sekalik sesat la plaks... pastu kena gelak dek emi, sbb tadi radie yg eksen2 sangat tanak ikut dier.. pastu sesat2 la plaks.. (^^!!)

pastu lepas sesat2 tue.. tetiba selisih ngan emi kat tengah jalan.. heheh.. so kitorng bersaing balik semula menuju ke KLIA... uda dah call dua-tiga kali hehe dier dah sampai.. kitorng yg dekat nie x sampai2 lagik...

then sampai KLIA dlm pkl 6 suku camtue... kak eta x jadik naik ngan kitorng sbb adik-adik dier nak dtg amik. so balik lah kitorng menuju ke selayang ..

On the way tue.. lalu tol tapi aku tak sedar, kitorng asyik sgt berborak dlm keta ~yelah dah lama uda x balik.. banyak la cerita nak diborakkan(^^!!)v..

tetiba sampai kat tol ke dua.. budak tue mintak tiket.. menggelabah laks kitorng.. siap tanyer kat masing2.. kiter ader amik tiket ke tadi? pastu puaslah carik dlm keta.. x jumper jugak....

ckp kat budak jaga tol tue.. kalo tiket hilang bayar baper... tp dier relek jerk.." takper.. carik jer dulu".. terkial2 aku mencarik x jugak jumper.. mmg kalut giler aa dlm tue.. tiga-tiga mencarik.. tiga-tiga mulut x benti bertanyer... kiter ader amik tiket ke tidak tadi.. (^^i).. pastu radie call emi..

emi gelak lagik... " kakteh.. kakteh, kakteh belakang emi jerk tadi.. tp korang terus jer kot.. sbb kak jamilah (~bkn nama sebenar) akak jaga tol yg beri tiket tue slow skit, dier amik masa lebih kurang 10 minit nak print tiket dier tue.. lagik pun takder palang..bla..bla.. bla..."

hahah.. patut aa aku terus ajerk.. xder palang rupernyer.. tp nasib baik takder palang kan?.. kalo ader palang ntah2 aku main rempuh jerk kot...(^^!!)

adeh!!('_<) buat malu jerk... mesti budak tol tue ingat kitorng nie jenis kepoh2 dan culas (^^!!)... dier senyum jerk tgk gelagat kitorng yg glabah giler ....

pastu biler dah kompem x amik tiket.. aku tanyer budak tue... aku ckp takperlah aku bayar RM50... pastu dier senyum lagik.. "kejap saya tanyer polis kat sana.. mana tau diorng dah amik no keta"...

last2 kami bayar RM5 jerk.. heheh ... tq (^^,)


begitulah ceritanyer... kitorng nie kalo dah berkumpul bertiga.. mmg suker bercerita sampai x ingat dunia.. tol pun bleh x nampak.. huhu (^.^)

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...