Ahad, April 15, 2007

Day 14: Lepak-lepak timeee...

Baru lepas hantar mak ngan bah kat air port, diorng nak balik Mesia.... hehe.. bunyi macam aku dah bermastautin kat sinie ajer (^^!!)... aku balik lagik 2 minggu.. saja mintak cuti lebih ngan boss..

~tq boss (^^,).. next yr saya nak mintak cuti lagik... dlm masa setahun tue, x dpt cuti yg lain pun, xperlah.. janji saya dpt cuti sebulan camnie...

lepas kitorng balik dr Dublin khamis lepas, kitorng lepak kat rumah uda jerk.. sbb mak ngan bah dan nak balik mesia... cuma khamis malam jumaat hari tue, we all ada pegi makan2 kat umah Auntie & Uncle kat town... then, pastu semlam jenjalan di sekitar bandar Aberdeen..

masa jenjalan semalam.. dpt gak beli dua-tiga jenis barang untuk dibawa balik... sukerlah shopping kat sinie.. murah2... huhu.. jgn aku jadik shoppaholic lepas nie udah ler (^^!!)...

erm... nak pg kemas beg la plaks.. esok nak turun London hoho (^.^)... x sabarnyer.... huhuu.. sungguh terujaaaa!!!.. sungguh terujaaaaa!!!.. jom joget jom....


0(^^0).. (o^_')0 ..\('_^/).. (o^^)0.. ~(^^~).. (/^_')/.. (~^_')~..


Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...