Monday, January 01, 2007

Wayang Jom?!!




Lately aku asyik kuar gi tgk wayang jerk.. Oh!.. kitorng sekali lagik gi kuar tgk wayang secara berjemaah.. kak uda mcm biasa angkut anak-anak dier.. dan kali nie radie pun join... kitorng gi tgk movie - citer Eragon.

Before masuk panggung tadi si aneem mintak belikan pop-corn..Lepas beli pop-corn, kitorng pun masuklah dalam... Sementara tunggu citer nak start, lepak-lepak dulu..

Pastu si aneem dan najla merayau-rayau. Aku ngan radie pandang kak uda, kak uda pandang aku.. sambil ckp.."iksh.. anak sapa la yg rayau-rayau nie.." aku gelak jerk.. Then radie sampuk.."ha'ah.. anak sapalah tue... iksh.. iksh.. iksh.."

Org depan dan blakang pandang jer kitorng.. pastu x sampai 5 saat tetiba aneem jenguk pandang aku ngan radie... "mak teeeeeh!!... Nak pop-corn?" hahaha... buat malu jerk... baru jerk mengaku x kenal... sekali aneem pelawa kitorng popcorn laks.. org depan mengekek-ngekek gelak kan kitorng (^^!!)..

Adeh .. macam-macam bebudak berdua nie... yang si najla plaks.. asyik bertukar-tukar seat.. sbb setiap kali dier duduk mesti seat terkatup dan kepit dier kat tengah-tengah.. (najla x cukup berat..) yg dia ingat seat-seat tue rosak.. so dier cuba setiap seat yang ada sepanjang row.. (^^!!)..

Mmg klaka lah tgk najla kena kepit ngan seat tue... (^O^) ...


// Oh! luper laks.. dah tahun baru dah skrg nie erk?

HAPPY NEW YEAR!!!


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...