Isnin, Januari 29, 2007

Molen : Si Kucing Gebu Kepunyaan Jiran Sebelah Rumahku...

.: Gambar : Ehsan dr fotopages kak uda :.

(saya cilok lagik.. (^^)hehehe sapa suh amik gambar lawa2 sgt... (^^!!).. )



Jumaat lepas kitorng sampai kuantan dah nak maghrib... pastu tgk2 kucing gumuk jiran sebelah yg kaler oren-oren tue.. duk lepak2 depan rumah aku... dier pandang jerk... aku malas nak layan lagik.. walaupun dlm hati geram jerk nak pegang... huhu(^.^!)

Then mak ngah dtg nak amik rambutan yg teh kirimkan tue.. lepas paskan rambutan seplastik besar ke mak ngah.. aku belek2 ah pokok2 bunga mak..

pastu tetiba molen dtg dekat... ~aku panggil dier molen sbb taktau nama dier.. hahah suka-suki jerk aku kasik nama kat kucing org (^^i)

Erm.. lama giler x bermanja-manja dan memanja2kan kucing .... (sejak eti mati 6 thn dulu.. ) tetiba jinak laks si molen nie... selalunyer aku usha2 dr jauh jerk.. dier pun selalu juah mahal...

Nie dier berani laks dtg dekat2 ngan aku.... lama gak lepak2 depan rumah ngan molen.. pastu biler aku nak masuk umah.. sekalik dier nak ikut laks... hahah.. aku culik karang.. haaa.. saja jer..

tp last2 aku letak dier kat luar gak.. xleh letak dlm rumah.. karang aku bersin x berhenti laks... naya jerk..(^^!!).. tunggu ah aku lepas deliver brg2 PPSMI nie.. leh lepak rumah lama skit.. nanti aku nak belikan makanan untuk molen.. (^^,)




// biler tgk molen.. ingat kat Eti... (ToT)

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...