Selasa, Disember 26, 2006

Cucuk Sanggul Kesayanganku

Tadi baby dtg..." kak ngah, nie ", sambil mengulurkan aku cucuk sanggul. (^^!) cucuk sanggul lama aku rupernyer.. radie yg belikan 2 thn lepas... dier beli time dulu2... dah dua kali potong rambut dah, ada lagik cucuk sanggul nie rupernyer.. aku ingat dah tertinggal kat bukit tinggi dulu... hohoho (^.^)

Ingat lagik masa dier hadiahkan aku cucuk sanggul nie dulu, masa tue kitorng tgh jalan2 kat megamall, pastu singgah kedai aksesori rambut.. aku pilih2lah, sbb mmg nak beli sepasang pun.. tp dier sibuk ckp x cantiklaa... cepat patah laa.. takyah beli laa.. kiter tgk kat kedai lain laa... tp aku nak beli gak sepasang..

Last2 dier kasik aku kat situ gak.. (^-^)... " bencilah ko nie angah, x sempat aku nak balut elok-elok", pastu dier kasik hadiah tue masih berbungkus dlm plastik sinma lagik .. hahahah... mana aku nak tau dier dah belikan untuk aku... dier bkn selalu kasik hadiah pun.. hahaha.. ('_^)




//erm... raya haji nak dekat... harap2 dier balik awal.. leh ajak buat cookies... ( hahaha... kalo delivery x start lagik khamis nie.. hope so!!..)

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...