Khamis, November 30, 2006

Laju buaiku laju

Aku baru beli buaian rotan.. (^^).. kebetulan nampak ader org jual kat tepi jalan on the way nak balik ke kuantan dr temerloh hari tue... tp yg menjadik mslhnyer skrg nie... aku nak gantung kat mana? dilema sungguh!.. Dah berapa hari dah buaian tue duk atas lantai jerk.. ( siap jadi cradle untuk nana, najla & aneem dah).. huhuhuh (^^!!)

erm.. nana dan abgwan ader suggest, spy gantungkan kat salah-satu lokasi2 berikut:

1. Tepi kolam, depan rumah <- bleh ngadap anak katak dlm kolam (^^,)
2. Antara ruang tempat letak kereta <- x ganggu keta nak masuk ke? ('-^)
3. Belakang rumah <- mcm x feel ler.. nak ngadap umah blkg tue (^^!!)
4. Dlm rumah, depan tv (^^i) <- sempit la weh!! hehehe.. ('_^)


adeh.. sungguh dilema.. inilah akibatnyer, kalo membeli isi rumah terlebih dahulu, sebelum beli rumah... hahahah (^-^). Ermm.. aku kena antar surat kat abg eric la camnie... tanya dier camner nak buat deco yg lebih sesuai & yg boleh masukkan buaian rotan gantung aku tue dalam deco design cadangan dier...


//Abg Ericc!!!..Oh! abg eric..!! tolonglah saya nie...!! (6_6)v

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...