Selasa, September 26, 2006

Ramadhan Al-Mubarak


Dah masuk hari ke-3 kiter berpuasa erk.. smlm aku berbuka lauk sahur jer (^^,) .... yelah duduk sowang2.. mmg malas nak masak.. tp agak mewah gak aku berbuka smlm... sbb lauk sahur yg mak masak mlm sblmnyer... lauk udang masak lemak.. hohoho.. semangkuk jugalah udang aku ratah....

Pastu goreng telur sebijik.. goreng popia 4 biji (yg telah digulung oleh farah, hari sabtu lepas.. then dia frozenkan..) sepiring agar2 lebih kenduri doa selamat untuk uda semalam dan segelas air sarsi.. Oh! dan x lupa.. 3 biji kurma... sgt kinyang (bak kater najla..)


Hari nie tatau ah.. nak makan aper laks... sbb pagi tadi x sahur.. mak dah balik Lipis (^^!!).. aku kalo duduk sensowang nie.. mmg sgt 'bercheennnta' skit biler nak masak.. kecuali kalo tetiba teringin nak makan.. (^.^)... nak makan aper erk?.. masak nasik, goreng ikan masin dan goreng sawi ngan tauhu jepun jerlah kot.. habiskan lauk dlm peti tue dulu.. esok2 kalo teringin nak makan lain.. baru beli...

erm.. lusa uda dah nak berangkat dah.. sedey gak biler dipk-pkkan... tp takleh nak nangis2 depan dia.. kalo kita sedey, dia lagik sedey.. first time nak gi blajar jejauh.. pastu nanti raya kat perantauan la plaks.. huhuhuh kalo dekat2.. mau aku ikut ngatar dia ke sana..


//Sedey laa... sapa nak tolong akak ayak tepung nak buat kek ceklat tahun nie Da?

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...