Tuesday, July 11, 2006

Teruja...


smlm aku ngan kak uda pegi ke kolam renang kat pusat belia& sukan tue.. nak mencarik cikgu yg bakal mengajar kami berenang.. sedang molek cikgu tue ada.. dan sungguh bagus sekali sbb kakak tue melayu... senang skit proses pembelajaran tue nanti...

lepas berbincang² aper yg patut, kami melawat² kawasan sekitar, b4 balik.. huhuhu sungguh teruja.. banyak nya kolam kat situe.. dan tenaga pengajar pun baik, x kerek.. heheheh suka.. suka.. sgt suka!!!!

then tadi.. we all pegi bandar.. konon² nak mencarik swimming suit ah.. heheh... tp just pegi survey... adalah dua-tiga pilihan.... tp aku mcm dah terbekenan kat satu suit nie... hitam-merah.. waaa sgt berkenan... tp harga dier agak menarik-tetarik-debom (^^' )

tp takpe... mlm nie pk²... nak beli yg cam mana.... yg satu suit sampai kaki ker.. atau shirt dan suar asing² tue. Ermm... tp.. iksh.. taulah aku nie kalo dah berkenan mmg susah .. heheh nak yg itu jugak (^^!!)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...