Tuesday, June 13, 2006

Aku marah la nie!!


hari nie... sepatutnya aku ader kelas lagi.. infact ader 2 sessi lagi training nie.. tp biasalah kan.. kalo perkara² yg melibatkan org² gomen nie.. adoilaaaa... letih!!!

tensen betul aku dibuatnyer... susah sgt ker nak aturkan siapa yg kena hadir?.. buat jerlah list down.. nama² mereka yg terlibat... wajibkan setiap pusat hantarkan nama diorng.. aper susah sgt ke nak call? satu daerah jer.. bkn satu mesia... lagikpun bkn kena bayar pun duit tepon tue... bkn nak mintak guna enset sendiri.. gunalah tepon pejabat.. ieeee.. geram laa..!!

dan natijah drpd perlakuan mereka yg suker sgt menolak tanggungjawab yg diamanahkan, kpd mereka yg lain , dan mereka yg lain menolak pula kepada mereka yg lain ini... sessi training tersebut terpaksa dibatalkan.. sapa yg rugi.. korng jugak..

MOE dah peruntuk juta² untuk korang lebih mahir guna peralatan; tp korng tak nak.. pihak pengurusan daerah plaks x reti nak buat kerja.. dan korng pun malas!

besok² kalo rosak, salahkan org lain.. padahal sendirik x reti guna.. org nak ajar-free korng x mau.. kengkonon dah pandai sgt la tue.... itu belum masuk bab mereka² yg "terlebih pandai" duk masuk laman² yg x tentu hala. Pastu bila kena virus.. jadik bangau sekali lagi; tunding jari kat org itu, org ini. huhu geram jerk aku nak ketuk tangan memasing; elok dirotan jerk org² cengginie nie..


//iksh... teruk betullah "mereka" zaman skrg nie... kesian anak² aku nanti...


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...