Rabu, April 05, 2006

Saiful, ku jua mencintai mu...(^^)



Aku ikut abgwan turun KL, actually mmg banyak urusan perlu diselesaikan, tp ntah mcm mana plan bertukar.. tetiba, sedar² dah sampai IKEA.. hehe (^^!!)..

oleh krn kak uda pun ikut sekalik, so si kecik² org tue pun aderlah. ~erm.. baru ku tahu knp abgwan & kak uda cukup tertekan bila bawak budak² berdua nie jenjalan.. (^^' )..

adehh.. letih.. tetiba kelmarin diorg dedua nak ngan aku jer.. hamik ko.. kak uda sengeh jerk.. sbb dier dpt relek² sambil bershopping.. hahahha.. (^^!)

"ibu no! no!.. no ibu!.. nak mak ngah", blum sempat kak uda nak pegang troly dier dah larang dah ibu dia tolak.. (^o^)... habis jatuh saham aku.. (^^!!).. Ada pakwe kiyut tue dah jeling² dah kat aku memula.. sekalik nampak aku tolak troli tasneem terus dier tarik balik senyum.. Aish(--')

Before balik, abgwan ajak minum jap.. aku malas sbnrnya sbb perut dah sebu.. tp layan je. Then dia beli ais krim.. beli satu jer la plaks.. habis berebut si aneem ngan najla... saja jerlah abgwan nie tau.

tp mmg klaka gila ah bebudak nie.. senak² perut aku ketawa.. ermm masa gelak² tue.. aku terpandang sowang budak nie.. mcm kiyut² ah gak.. dier tgk jer kitorng.. segan laks aku gelak mcm nak rak before that.. (^^!!)

tp muker dier mcm familiar ah.. tp iksh.. aku nie dah lah sedikit rabun (sedikit? (^^' )..) takkan lah plaks saiful Malaysia Idol lepak ikea sowang² (^^,).. tp siyes.. kiyut! Muker mcm saipul..


//err.. ke aku nie dah terangau? angaukan saipul? semua org ku lihat seperti saipul... oh! saipul..(^^,!)..

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...