Ahad, April 02, 2006

Model iklan syampu..?


semalam aku gi buat facial treatment.. then buatlah spa rambut sekali sbb ada dlm pakej dia.. Pastu tgh² buat tue, kakak tue tanyer.. "selalu buat treatment rambut ker? Cantik la rambut you.."

Err.. nak jerk aku jawap.. "xlah cuma guna syampu".. haha (^^,).. tp cam mengadalah plak. So, aku senyum jerk. Dari awal sampai akhir dier duk puji rambut aku.. ~nak suh aku dtg lagilah tue.. (^_^)

tp pujian paling aku tak tahan sekali, bila dier ckp.. "Jangan potong pendeklah, sayang rambut nie.. cantik; macam dlm iklan pantene.." (^o^).. rasa mcm nak tergolek aku kat situe. Biar benar akak nie, kalo nak puji pun. heheh.. malulah saya (^^!!)..

Erm.. pujian itu terlalu tinggi.. apa2 pun saya terima dgn redha.. (^^' )



//haiii.. terpaksalah dtg lagi lepas nie (^^!)


Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...